"Patios Dinámicos" é un programa e ferramenta de inclusión escolar, mediante a que o momento do recreo escolar cobra sentido para o alumno ou alumna con trastorno de espectro autista (TEA) facéndolle partícipe do mesmo xunto co resto do alumnado que voluntariamente queira participar dos xogos propostos.A intervención no tempo de recreo realízase en grupos abertos, onde cada alumno ou alumna é libre de participar ou non e no que se ten especial coidado de “non” etiquetar ao alumno ou alumna con TEA. O programa GL Patios Dinámicos promove a inclusión social no contexto escolar durante o tempo de recreo (no marco da Convención Internacional sobre os Dereitos das Persoas con Discapacidade, de 13 de decembro de 2006), difundindo os efectos de respecto pola diversidade, compañerismo e amizade no resto da xornada escolar. Trátase dun programa creado por Gey Lagar3 ao que a Asociación Asperger Asturias deu un marco práctico ao implementalo nos centros educativos do Principado de Asturias.
O programa e a súa metodoloxía recóllese no libro “Patios y Parques Dinámicos”, publicado pola editorial Trabe en Junio de 2015: http://www.geylagar.es/product/libro-patios-y-parques-dinamicos.
A Asociación Asperger Islas Canarias, ASPERCAN publicou un vídeo cunha ponencia explicativa sobre "Patios y parques dinámicos":